Gmf.se & "Zildjian professional cymbal cleaning cream"

Nya chinan låter dunder!:) asfett. köp den om du vill vara nöjd och låta som en grym metaltrummis!
Beställde 8 par Texas 5a stockar på gmf.se, eftersom att dom kostar 25 kr/paret och för att de tidigare texas jag körde med höll asbra! jag är nöjd idag.
Jag fick med en sån där tub med "Zildjian prefessional cymbal cleaning cream" när jag köpte chinan...

har aldrig testat sån förut faktiskt, känns lite gay.
Jag insåg häromdan att fan va jag är trumbög.. jag älskade "Zildjian prefessional cymbal cleaning cream"!
Först blev cymbalen svart. Sen blev den så jäääääla skinande ren asså!
Jag ska åka och böga mig med resten av cymbalerna nu. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0