Adam Gray

Adam Gray, trummisen i Texas In July är ett jävla monster. Svårt att beskriva med ord. Notera pinnarna som flyger överallt, tekninken och ryggen:
http://www.youtube.com/watch?v=AsaGILqkw44&feature=related
Även denna:
http://www.youtube.com/watch?v=k5T-WaIIogo
Heelt störd kille och helt stört bra band!
Jag är kär.

Jag var inne på "Luleå musik" häromdan, så länken till cobrorna är förhoppningsvis påväg, vilket innebär att jag snart kan börja piska skinn på riktigt igen!:) wiiiie!
Blev även halvt övertalad att köpa nån budget 12" china för typ 299:- eller nåt.. Onödigt att köpa, kul att ha:)

Surfade runt på Drummersunited.se för ett tag sen som visade vägen till gmf.se där dom säljer iväg trumprylar nästan gratis. Testade 8 par stockar av fabrikatet Texas, storlek 5b. 25 spänn paret. Tänkte, det kan ju inte vara ovärt och HUR RÄTT JAG HADE!:O Känns som vilket annat toppfabrikat som helst och håller lika bra! riktigt värt!

BABOOOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0